Så var denna helgen över..

Halloj!

Blä, känns som tiden bara flyger iväg för tillfället och att jag inte hinner med något alls. Denna helgen då jag skulle hinna så mycket är nu plötsligt slut. Inläggen från korfu och Göteborg är inte ens påbörjade, får lite småpanik på det. Största problemet är att alla bilder ligger på "min" dator, och eftersom den är helt knäpp och stänger sig hela tiden så får jag sitta på den andra bärbara datorn. Måste lägga in bilderna här med, ska nog göra det direkt så att jag vet var jag har dem.

Idag har jag iaf hunnit göra lite nytta. har dammat hela vardagsrummet bland annat. Började med fönsterna, torkade av runt dem, dammade av persienerna och putsade sedan fönsterna. Sedan dammade jag överallt här inne, och sedan dammsugade Daniel ordentligt här. Tillsammans med de nya dukarna jag köpte i fredags, samt de matchande gardinerna som jag också köpte så känns det väldigt fräscht och fint här inne. Känns lite höstigt, lugnt och mysigt, här inne.

Nu i eftermiddags var vi en runda hos min mamma på kolonin. Vi fikade och spelade lite kort, var riktigt mysigt och trevligt! Vi fick sedan skjuts till MAXI och tog en härlig, rask promenad därifrån. Nu har jag surfat runt lite på datorn en stund och det börjar bli dax för middag. Ska nog även tända en massa ljus här i vardagsrummet, lite söndagsmys som kan förgylla söndagskvällen. Ännu är inte helgen slut, och jag ska passa på att njuta av de sista stunderna av den...

Trevlig kväll! Kram


♥ Mina älskade pojkar ♥
Promenad till Maxi där mamma hämtade upp oss


Cattis i farten


Här är vi
Tog denna bilden medan vi gick, inte det lättaste men den blev iaf hyfsad


♥ Världens sötaste och bästa Taison ♥


Jag med min goa Taison


Söta Lucas hittade en pinne som han tog med sig till kolonin


Älskade Lucas


Avslutar med en ful bild på mig. Jag var här lite trött på att Daniel tog en massa kort på mig utan att jag var redo :-P


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0