Sunday Morning

Godmorgon!

Nu är i åter på hemmaplan och har orecis vaknat efter en god natts sömn. Jag var vaken redan vid åtta dock, konstaterade att det var 24 timmar till jag skulle börja jobba, kollade lite TV och lyckades sedan somna om lite. Vaknade nu vid tio av att älsklingen frågade om jag ville ha ägg till frukost, sötnosen. Nu stökar han runt i köket medan jag sitter nerbäddad i soffan och försöker morna mig. Idag är vi trötta, helgen har varit helt underbar men det har också tagit på krafterna. Skönt då att ha en hel söndag oplanerad, det behövs nog inför veckans arbete. Tror dock det blir en liten runda på Väla nu efter frukosten. Jag såg en superfin tunika i Danmark när jag var där i torsdags med mamma, men lyckades inte hitta den i Göteborg så ska se om den kan finnas på Väla kanske. Blir dock bara en snabb runda, har lovat älsklingen att vi ska vara hemma till ett (eller var det två :-S) då det är fotboll på TV:n. Nu blir det iaf frukost till att börja denna underbara morgon med. Hoppas alla får en skön söndag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0