Three Days

Halloj!

har varit lite tyst och lugnt här på bloggen de sista dagarna. Inte nu heller kommer det bli så mycket väsen från mig, ville mest berätta att jag finns fortfarande. Har ju börjat på nya jobbet. Går hyfsat, är ganska olikt gamla jobbet så det tar på krafterna och jag känner mig mer eller mindre förvirrad hela tiden. Trevligt folk som jobbar där iaf, så det är ett plus. Och barnen är också väldigt söta och goa och snälla. Ska nog bli bra detta med.

Nu ska jag surfa runt lite och läsa bloggar, sedan blir det kvällsmat och lite TV med älsklingen. Får ta vara på varandra lite extra just nu eftersom vi knappt ses nått då jag slocknar i soffan runt åtta varje kväll. Idag k'nner jag mig dock lite piggare så blir nog en liten myskväll :-) Trevlig kväll! Kram

Spår från tidigare besökare..
Johanna

Det låter som en bra idé! Den kostar 397:- och då är frakten inkluderad! Bara att du skriver till mig om du är intresserad! Måste säga att dom är väldigt bra! Spikmattan är helt ny och oanvänd och är en äkta Shakati från Indien! Ordinariepris är ca 600 kr! :)

2009-08-27 @ 10:21:01
Bloggadress: http://johannanmokvist.blogg.se/
Anonym

Skickar en låt till dig :)

http://www.youtube.com/watch?v=do8CSEuOEwA&feature=related

2009-08-28 @ 17:34:06

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0