Alive and still going strong

Halloj!

Lång bloggtorka från min sida på sistonde men rent allmänt finns ingen lust att blogga. Mycket skit som händer, mycket strul med vissa saker i livet.. Dock inget jag riktigt tänker skriva här, men det är lite tungt för tillfället. Dessutom har vi ju befunnit oss utomlands i sex dagar och kom hem igår vilket även det bidrar till bloggtorkan. Vi hade en helt underbar vistelse i London med sex underbara dagar bara vi två. Var extramt skönt med ett "break from reality" med tanke på hur allt är för tillfället.

Trots att livet känns lite tungt så är jag sååå tacksam att jag har varldens bästa stöd i form av min underbara man samt min underbara familj. Att ha lyxen att få tillbringa en långweekend i London med älsklingen är inte heller helt fel, så helt enkelt så finns det massor att vara tacksam för.. Jag har bestämt mig för att klara av allt oavsett vad som väntar, jag är starkare och tryggare nu än jag någonsin varit och med världens bästa support bakom mig så känns det som att allt går om man bara vill. Just nu måste jag bara hitta viljan men när jag väl gör det så ska nog allt kunna falla på rätt plats..

Tänkte inom det närmsta berätta mer om vår Londonresa, men just idag ska jag bara softa i soffan efter en härlig men också känslosam arbetsdag. Hoppas att alla haft en bra dag iaf! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0