Årets sista dag

Hej!

Helt plötsligt har denna dagen kommit. Känns lite som att den har smugit sig på utan att jag har riktigt hängt med, helt förvånande så är det bara plötsligt den sista december och hela 2009 har försvunnit. Kan kort sagt säga att detta året inte riktigt har blivit vad det förväntades bli. Många önskningar som inte har blivit som hoppats, men även mycket som har blivit bättre än förväntat. Hoppas dock på ett ännu bättre 2010, då jag förhoppningsvis kan få förverkliga alla mina drömmar som svävar i min kropp.

På sistonde har det blivit väldigt lite bloggande fårn mig. Vet egentligen inte anledningen... Har allmänt tappat lusetn till att sitta vid datorn. Förr kunde jag sitta länge och surfa runt, läsa bloggar och annan rolig information, men nu räcker det med någon snabb minut vid datorn för att kag ska bli rastlös och vilja göra något mer givande. Egentligen ger bloggandet mig massor och det är verkligen en stund för mig själv då jag får sätta ord på tankar och känslor jag har. Förhoppningen är att jag ska komma tillbaka med förnyad ork när det nya året startar. Med mindre av annat som lockar mig på internet så blir där förhoppningsvis mer tid till bloggen. Dock får vi se hur det blir, den som lever får se brukar man väl säga.

Vill iaf passa på att tacka alla underbara läsare som brukar titta in här till mig. Att se statistiken som ni ger mig känns toppen och jag gillar min läsarkrets. Skulle vara supertrevligt om ni blev mer flitiga på att lämna avtryck efter er, skulle förgylla min dag och sporra mig till att ta tag i bloggen bättre igen.

Slutligen vill jag önska alla ett gott nytt år! Hoppas alla får en mysig nyårsafton med god mat och kanske lite bubbel. Själva firar vi hemma lite lugnt och lägger all energi på söta Lucas som tycker att nyår är lite skrämmande. God mat, något glas vin, lite spel och bra musik och sedan skålar vi in 2010 med lite mousserande! En härlig kväll med familjen ser vi framemot efter en hektisk jul.

GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA!
Vi hörs 2010!


Spår från tidigare besökare..
Frida

Gott nytt år på dig med! Hoppas du haft en skön ledighet! Kram

2009-12-31 @ 14:43:26
Bloggadress: http://studenten25kvm.blogg.se/
Mia

God fortsättning på dig, ses vi den åttonde eller? Ska bli kul att se dig igen, kramar från Mia

2010-01-01 @ 22:00:55
Bloggadress: http://miamickekattarp.blogg.se/
Rosa

Gott Nytt År själv.

2010-01-02 @ 08:19:09

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0