Riktigt skönt med helg

Trots denna veckans korta arbetsvecka med enbart två arbetsdagar så känns det enormt skönt med helg nu. Mest av allt längtar jag efter att få vila upp mig. Ska bli skönt att bara få lite lugn och ro och låta kroppen vila upp sig. Blev ju en hel del promenerande och liknande i London så man känner absolut att kroppen är sliten.

Även om vila är högt prioriterat så är det ännu viktigare att få ordning här hemma inför julen. Det ska julstädas, julpyntas och julshoppas. Imorgon blir det nog inhandling av julmat samt julklappar, sedan lite städning och pyntningen här hemma. Får ta chansen och fixa nu i helgen eftersom det är jobb sen i dagarna tre.

Nu ska jag fixa det sista på kvällens mat. Blir tacogratäng med massa grönsaker och tacochips samt hemmagjort vitlöksbröd...MUMS! Vi hörs mer i helgen! Kram


Spår från tidigare besökare..
Frida

Hehe, jag är också lite busig och inte heller lämnar kommentarer när jag läser! =P Ja, situationen just nu suger verkligen! Tråkigt på flera oliak nivåer. Men jag hoppas verkligen att det löser sig bra och om det nu blir som det verkar att din situation blir bättre där ute på landet än vad du tror! Vi syners på måndag! =) Kram

2009-12-18 @ 23:02:35
Bloggadress: http://studenten25kvm.blogg.se/
Rosa

Hej på dig. Man blir starkare efter varje motgång eller saker som känns tunga. God Jul o Gott Nytt År.

Kram/Rosa

2009-12-19 @ 07:47:34
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0