Stackars, klantiga jag..

Tänkte bara sticka in huvudet här snabbt och berätta om min senaste otur.. Blir bara kort för det går så långsamt att skriva och då skriver jag hellre inget..

Iaf, på väg till jobbet igår så blev det tvärstopp på cyklen. Tyvärr tvärstoppades inte jag utan jag flög rakt fram ner i asfalten. Efter en stund till att samla krafterna tog jag mig så snabbt som möjligt till jobb där vi hade planeringsdag. Satt och lyssnade på information hela förmiddagen, och minaxel gjorde bara ondare och ondare. Efter lunch blev det läkaren och efter det upp till sjukhuset för röntgen. Ingen fraktur men lika ont i axlen har jag för det. Kan för tillfället inte röra armen alls, och till min förskräckelse har jag nu även ont i den andra axel. Att vara på jobb när man jobbar på en förskola med mycket fysiskt jobb kändes inte givet så därför har jag tillbringat dagen hemma. Även morgondagen får bli hemma men på måndag bara ska jag på jobb, så enkelt är det.

Är självklart glad att det inte gick värre, detta är ändå lindrigt i jämförelse med hur det kunde ha gått. Dock är jag såååå uttråkad i min ensamhet här hemma, vill ju vara på jobbet och träffa alla kollegor och barnen och sånt.. Pisstråkigt att ligga här hemma och inte kunna göra något, det hugger i axeln bara jag rör mig en millimeter. Jaja, jag lever iaf så det är det viktigaste! Vi hörs mer när jag mår bättre!


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Himmel och Pannkaka vad hittar du på? Var det cykelkedjan som hängde sig eller? Tur det inte blev värre än så med dig. Salvan Zon och värktabletter får du stoppa i dig. Du har säkert fått råd av doktorn så jag behöver ine vara en tjatig mossa.

Krya på dig så hörs vi. Glöm int att ta en koll på cyklen

Kram från Kattarp

2009-12-03 @ 16:10:10
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0