This Is The Plan

Halloh!

Allt är bara fint med mig. Dagarna fylls med jobb, men eftersom jag älskar mitt jobb så gör det inget. Idag efter jobb så har jag städat och fixat här hemma. Har även hunnit hänga upp de sista två advenststjärnorna så nu är det julmysigt även i sovrummet. I övrigt går tiden mest åt att planera inför London. Mycket som ska fixas innan så det gäller att planera. Tänkte dock att jag ska försöka hinna med att slänga in några sista inlägg om New York resan under veckans gång. Har en kollega på jobbet som ska dit över jul, samt en kollega som planerar en resa dit så tänkte slänga in massor av bilder till dem som inspiration. Fast det blir nog inte ikväll för nu är det snart kvällsmat och mys med älsklingen! Ha det bäst!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0