A Blast From The Past

Ibland får man sådana flaschbacks från förr... Jag och älsklingen har precis ätit middag och kollat på "Så ska det låta". Vi började diskutera Brolle som var med i dagens avsnitt, och jag fick för mig att han hade varit med i någon slags musiktävling innan han slog igenom. Kollade därför upp det på internet och fick reda på att det var genom Popstars han slog genom. Var ju därför tvungen att lyssna på de två grupper som skapades genom Popstars. Minns att jag alltid kollade på detta, båda de säsonger det gick. Har för mig att jag tyckte det var superbra, och att både jag, mamma och Tessan följde det och hejjade. När jag lyssnade på Excellence så kunde jag minnas hur man hejjade på de olika tjejerna och ville att just den och den skulle vara med, samt hur roligt det var när man fick se resultatet och deras musikvideo. Blev dock lite förvånad när det visade sig att detta var 2001, känns inte som att det var så längesedan och då inser man plötsligt hur snabbt tiden går =P Underbart med flaschback från förr, roligt att minnas tillbaka =)


The Old Times Are Good Times


Excellence - Need To Know (Eenie Meenie Miny Moe)
Bandet som bildades första säsongen, 2001



Supernatural - Supernatural
Bandet som bildades 2002, under den andra säsongen av programmet

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0