A Gift to ME!

Som alltid har jag haft en toppendag på jobbet. Det känns så härligt att jag trivs så bra, förstår ibland inte hur jag kunde ha sådan tur. Att för det första få jobb direkt efter (egentligen innan till och med) examen, samt att det jobbet visar sig vara ett toppenjobb där jag mår som en prinsessa =) Idag var vi ute på promenad, blev dock bara jag och en annan ´fröken´, samt fyra små barn. Trevligt var det iaf och skönt med så få barn. Nu i eftermiddags gjorde barnen lite pärlarmband, och en av flickorna gjorde ett superfint till mig så nu pryder det min handled =)

Nu har jag varit hemma en stund. Var inom på MAXI efter jobbet så var inte hemma förrän vid halv sex. Har iaf hunnit kollat igenom favoritbloggarna och lite så. D har somnat på soffan, han var nog trött idag =) Trir jag ska kolla lite TV nu, är trött så behöver lite vila.


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0