A Morningpain

Godmorgon!

Här hemma har vi vaknat tidigt idag trots att det är lördag. Jag har varit vaken ett bra tag och var precis uppe på toa samt hämtade datorn. Nu sittr jag uppkrupen i sängen och surfar lite... Känner att jag hade behövt sova mer, men när man vaknar av enormt "tandvärk" så är det svårt att somna om. Vet inte om jag kanske ska ta en värktablett och försöka somna lite till, tror jag hade behövt det.

Skönt med lördag iaf, härligt med en ledig dag =) Tror dock inte vi ska göra så mycket idag, jag känner att jag behöver vila upp mig efter veckan. Vi skulle egentligen på kalas hos min underbara kusin som fyllt sex, men jag har lämnat återbud eftersom jag känner att jag inte orkar. Känns så dummt att lämna återbud pga. en tand men jag känner mig hängig och febrig, så då är man inte så skoj sällskap. Blir nog istället en film eller två här hemma och lite god mat, bara jag och älsklingen...

Nä nu ska jag gå och skölja munnen med bakteriedödande lösning, sedan ta en värktablett och krypa ner i sängen igen. Sätter nog på ett avsnitt Gilmore så får vi se om jag lyckas somna lite till.

Hoppas ni har sovit gott!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0