A wonderful saturday

Godafton!

Nu är vi precis hemkomna efter en liten utflykt. Var först hos pappa för att fixa lite filmer. Fick med mig ganska många hem så nu kan vi kolla massa film här hemma =) Vi passade också på att fika och spela en runda kort, alltid roligt att spela lite. Jag vann, var riktigt skoj det också =P

Efter besöket hos pappa stannade vi till på Maxi och köpte mat till kvällen, innan vi begav oss hemåt. Nu har vi sjunkit ner i varsin soffa, D kollar fotboll och jag ska kolla lite Gilmore Girls. Hoppas ni har haft en skön dag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0