Äntligen dax för hemfärd

Godkväll =)

Nu sitter jag på jobbet och har precis lämnat hem det sista barnet. Skönt nu när alla barn har gått hem, då får jag också gå hem =) Har egentligen tid till 18.30, men har lite planering jag ska göra hemma så jag går hem nu. Ska leta upp två häften jag har med uteaktiviteter, utepedagogik och så. Tänkte se om där är något skoj som vi kan göra här på förskolan =)

Har varit en toppendag, fast lång och energikrävande. Nu ska jag på middag hos pappa, skönt att slippa laga mat själv. Hade önskat köttgryta för ett tag sedan så igår ringde han och undrade om jag ville komma idag, vilket passar perfekt eftersom jag slutar sent och det är tråkigt åka hem och laga mat då =) Pappa var hemma hos oss innan och hämtade L så nu ska jag köra direkt hem till pappa, skönt =)

Skriver mer när jag kommer hem sen!
Hoppas er onsdag har varit bra!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0