Äntligen!

Jag säger detta med stor lättnad; äntligen är examensarbetet (nästan) över. Månader med vånda och slit, sömnlösa nätter och oro i kroppen börjar nu gå mot sitt slut. Även om granskningsseminariet idag inte gick nått vidare så blickar jag framåt med lättnad i kroppen. Lite saker ska kompletteras men inget stort, så det ska nog fixa sig. Imorgon är det dax att fira både födelsedagen och examen med fullt hus här hemma så eftermiddagen har tillbringats med att göra pajer. Underbara mamma och Tessan hade gjort det mesta och dragit det största lasset, jag är dem evigt tacksam. Nu är jag efter en heldag helt matt i kroppen och har krupit ner i sängen. Ska kolla lite Gilmore Girls och förhoppningsvis somna gott. 


Sov gott!
Kram
 

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0