Are You Sober Today?

Detta är för tillfället en av mina absoluta favoritlåtar. Den spelas flitigt på min dator på hög volym. Toppen är det även att den ofta spelas på radion, eftersom det inte finns något bättre än bra musik på hög volym då man kör bil. Särskilt på morgonen då man har öppning så är det underbart att köra i mörkret och lyssna på toppenmusik, då vaknar man till så härligt skönt =)



I don't wanna be the girl who laughs the loudest
Or the girl who never wants to be alone
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
'Cause I'm the only one you know in the world that won't be home

Ahhhh-Ahhh, the sun is blinding
I stayed up again
Oh, I'm finding
That's not the way I want my story to end

I'm safe up high,
Nothing can touch me
Why do I feel this party's over?
No pain inside
You're my protection
But how do I feel this good sober?

I don't wanna be the girl that has to fill the silence..
The quiet scares me 'cause it screams the truth
Please don't tell me that we had that conversation
'Cause I won't remember, save your breath 'cause what's the use?


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0