Dax att vakna

Godmorgon!

Hoppas du har sovit gott och vaknar utvilad till en ny vecka. Här hemma är det en seg morgon, jag är riktigt trött idag. Har sovit ganska bra med är ändå helt slut och seg...

Gårdagskvällen tillbringades med lite Irene Huss. Vi såg klart film 4 som vi somnade från i lördags och sedan såg vi även film 5. De var riktigt bra, spännande och gripande.. Nu har vi bara en film kvar, får se när vi ska titta på den.

Nu ska jag äta frukost för sedan är det dax att göra vid sig och bege sig för en ny arbetsvecka. Ska även skicka iväg mitt arbete till Birgitta nu på morgonen, så får vi se vad hon säger!


Hoppas ni får en härlig dag!
Kram

Spår från tidigare besökare..
Anonym

Varför skickade du aldrig ditt arbete till mej????Lovade ju att jag skulle läsa det...:(.

2009-02-09 @ 08:50:23

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0