Det ska börjas i tid

Godmorgon alla underbara läsare =)

NU är det dax för att ta sig upp ur sängen. Jag har redan varit vaken i cirka två timmar, men har suttit med datorn i knäet i sängen och fixat med examensarbetet. Arbetet är nästan färdigt nu, hade ju samtal med min handledare häromdagen och det enda hon påpekade var småsaker och sedan en omstrukturering av resultatet. Känns skönt ändå att det jag skivit är bra och inte behöver mer arbete, var mest omformuleringar och liknande. Har fixat allt smått nu, ska ta resultatet sen tänkte jag. Jag uppfattade det som att det jag skrivit på resultatet var bra, bara att jag skulle strukturerara om det. Min diskussion är strukturerad i två delar, frågeställning ett och frågeställning två, vilket känns som en bra uppdelning. Nu ska jag göra likadant med resultatet (istället för tillfälle ett och tillfälle två som jag har nu) så de olika delarna ska bara flyttas runt lite så blir det nog bra =) Efter det är fixat ska jag ta en ny koll på inledningen, som jag inte tittat på sedan starten, sedan ska allt sättas ihop och en innehållsförteckning ska fixas. Sedan är det färdigt... Åhhh vad jag längtar =)

Nä nu är jag hungrig så nu får det bli frukost. Annars idag ska vi inte göra så mycket. Jag ska som sagt fixa klart arbetet, iaf bli klar med resultatet, fast annars blir det nog mest mys och kanske en eller två filmer?! Hoppas ni fått en mysig start på söndagen =) Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0