Det vanliga..

Jag är så tokig, som alltid =P

Haha, jag skulle skriva ett inlägg här om hur dagen har varit. När jag gick in på bloggen så blev det dock ett inlägg om mina älskade busungar istället.. När jag skulle fixa kollage på dem så insåg jag vilken röra det var bland fotona på datorn.

Började därför att städa bland fotona... Ojdå, det var rörigt och det tog tid. Plötsligt kom D in med middag men jag fortsatte sorteringen. Precis, efter drygt en timmes städning, så gav jag upp och skulle äta... Då hade maten dock hunnit svalna =P

Blir inget inlägg om dagen nu, får se om jag hinner senare. Daniel har precis värmt min mat i macron så nu ska jag äta den innan den blir kall igen =P Trevlig kväll!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0