En tidig arbetsdag

Jag har redan hunnit med en hel arbetsdag, fast att klockan bara är två. Hade öppning på jobbet så jag började sex och slutade därför redan 13.. Känns underbart att arbeta tidigt och sedan ha hela dagen fri. DEssutom hann jag med lite mys med älsklingen innan han skulle och jobba, den stackaren som ska jobba hela eftermiddagen och kvällen.. Jag tänker på dig älskling, det vet du väl?!

Haha, fick ett roligt mail idag förresten. Jag mailade min handledare för arbetet imorse, skickade det färdiga och sammansatta arbetet till henne. Eftersom jag skulle börja jobba tidigt och hade glömt maila det igår så mailade jag det imorse, vid femtiden. Fick sedan svar från Birgitta, där hon skrev såhär: "5.03? Sover du aldrig? Du måste ju sova Cathrine!!" Både jag och D gapflabbade, för det måset ha sett ut som att jag satt uppe hela natten och skrev =P

Nu ska jag spana runt lite på internet. Tänkte beställa ett halsband till mig själv men kan inte bestämma mig för vilket... Hmm svårt val, får nog titta och fundera lite till. Sedan ska jag nog ta en riktigt lugn eftermiddag, typ slappa i soffan och kolla TV, film eller någon serie hela eftermiddagen och kvällen =) Det känns som att det är precis vad jag ehöver och jag tycker faktiskt att jag förtjänar det =)


Hoppas alla får en toppeneftermiddag denna tisdag!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0