Fredagen den 13:e avklarad

Godmorgon!

Jag överlevde gårdagen, fast det var fredagen den 13:e. Fast för mig har det aldrig visat sig vara en otursdag, och inte var det så igår heller. Gårdagen var helt underbar, min födelsedag =) Hade så mycket roligt för mig hela dagen så det blev inget inlägg här tyvärr...

Först var det jobb mellan 9-16.45. Var en väldigt bra arbetsdag, alla barnen kom med massor av grattiskramar och då blir man såååå glad. Precis innan middagen så kom plötsligt alla ´fröknar´ samt barn och sjöng för mig, snacka om att jag blev chockad och samtidigt väldigt rörd. De hade även en liten blomma till mig. Väldigt fin och perfekt nu till våren, för det var en riktig vårblomma =) Eftermiddagen var lugn också, vi var ute en runda i det vackra vädret =) Vid fyra skickade rosa hem mig, där var så lite barn så hon tyckte jag kunde få gå hem och ta helg =)

Väl hemma så kom mamma och Tessan på fika. Även älskade söta Taison var med, så mysigt få pussas med honom på födelsedagen =) De hade med sig tårta, donuts samt TVÅ presenter till mig =) Blir så glad för det end jag kräver är att få vara med mina älskade, presenterna är bara en bonus =) Vi fikade och jag öppnade presenterna, fick en diskmedelspump i rosa från CULT av mamma samt en ryggmassage-figur i rosa av Tessan. I love rosa =P

Efter lite fika så åkte mamma, T och T hem och jag och Daniel gjorde vi oss. Vid sju mötte vi upp pappa på stan för middag. Blev Gyllene Prag, deras mat är så enormt god. Vi åt alla "fläskfile ala Elvis", underbart god är den =) Vitlöksbröd till förrätt och öl att dricka gjorde middagen perfekt =) Roligt att gå ut och äta ibland, blir dagen lite mer speciell =) Efter maten gick vi vidare och drack en öl, och sedan åkte jag och älsklingen hem till Lucas.

Väl hemma fick jag mina presenter av älsklingen. Jag fick två fina och mysiga tröjor som jag själv tittat på tidigare och sagt jag tyckte var fina. Även ett underbart halsband fick jag samt en söt ´Heffaklump´. Underbara lilla familjen är underbarast och bäst, så självkart hade de köpte de finaste sakerna till mig =) Efter det började vi att titta på "På spåret" som vi hade spelat in på boxen. Dock somnade vi både nästan direkt i soffan, helt utmattade efter en tuff arbetsvecka och en fullpackad dag. Vi somnade lyckliga tillsammans, och forsättning kommer senare =)

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0