♥ Happy Valentine´s Day ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Underbart att vakna bredvid älsklingen imorse, vakna av att de första solstrålarna smiter in genom fönstret, vakna av att underbara Lucas kommer upp och pussas, vakna med vetskapen att hela dagen är vår, till att göra vad vi vill med.

Idag är det alla hjärtans dag, vilket för mig innebär en dag för bara mig och dem jag älskar. Jag tycker det är mysigt att ha en extra, lite speciell dag då man kan tänka lite mer på dem man tycker om. Jag och Daniel har inga planer för dagen ännu. Tror vi ska åka till Maxi först och fixa mat till kvällen, sedan blir det kanske en promenad i det fina vädret.. I eftermiddag hoppas jag iaf på massor med mys med älsklingen, kanske lite god fika och en mysig film. Vi får helt enkelt se vad dagen för med sig!


Hoppas att ni får en mysig dag!
Kram ♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥ Min älskade familj ♥


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0