Hurted

Jag sitter nerkrupen i sängen under täcket och med datorn i knäet. Efter en full arbetsdag så stannade jag till på Mio på vägen hem för att spana på lite möbler. Är lite sugen på att förnya här hemma, lite saker vi skulle behöva... Får dock se hur det blir...

Arbetsdagen var bra, jobbade mellan 6.30-15.00. Först var vi ute på långpromenad till "grannbyn", en ganska lång promenad men barnen önskade att vi skulle gå dit. Dock kunde vi haft bättre tur med vädret; småregn och isande blåst med öppna vidder runt sig är inte det skönaste. Vi kom fram, spelade lite fotboll (passade runt bollen i en ring), sjöng, gjorde klappramsor och kollade runt. Sedan gick vi tillbaka till förskolan. På väg tillbaka passade vi på att samla skräp, barnen var superduktiga och fick ihop två stora påsar fulla med skräp de hittade längst kanten på gångbanan. Middag och sedan massa bus och stoj hela eftermiddagen, jag älskar mitt jobb =)

Dock har dagen varit lite tuff.. Tanden värker, eller egentligen är det inte tanden men ändå. När jag böjer mig ner så bultar och spränger det i hela kinden, och i mitt yrke är det många böjningar ner. Har även haft problem att äta, gör ont att gapa för det drar i tandköttet. Dock lever jag och denna smärtan har jag mycket hellre än den jag hade på morgonen igår.

Nu ska jag dock vila en stund. Ett varmt täcke, ett avsnitt Gilmore Girls och älsklingen bredvid mig - kan livet bli bättre? Don´t think so! Ha en toppeneftermiddag alla underbara läsare! Kram



Love you darling!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0