I´m a working girl

Halloj!

Nu sitter jag på jobbet och väntar på hemgång. Är helt slut i huvudet så känner bara att jag inte rokar med att ta något för mig. Vill bara få åka hem och krypa ner i soffan hos älsklingen, det skulle vara mysigt =)

Dagen har varit lång... För det första har jag haft tandvärk de senaste dagarna, vilket eskalerade inatt och innebar ingen sömn efter 3-4 inatt. När D gick upp 5 var jag uppe och tog en värktablett och lyckades sedan sova ungefär en kvart innan jag skulle upp 7. Ringde tandläkaren precis innan jag skulle fara, fick tid i april... Fick skynda mig iväg sedan, skulle lämna vovvarna hos pappa så jag hade bråttom. Jobbet började nio, men efter en kort stund insåg jag att det var ohållbart och att jag omöjligt kunde gå till i april med tanden. Eftersom jag haft mkt strul med tandläkare som bahandlat mig dåligt så var jag riktigt rädd, men det kändes nödvändigt att fara iväg nu. Satte mig därför i telefon, kö i typ 20 minuetr innan jag tillslut kom fram och fick en tid halv tre. Så halv tre var jag till tandläkaren, och han drog tanden. Känns underbart vara av med den, skönt slippa den enorma smärtan. Tillbaka till jobb vid halv fyra och nu har sista barnet gått och jag ska snart hem. Blir nog Maxi på vägen och köpa hem lite sofppa till kvällsmat, snällt mot tänderna som nog komemr ömma ikväll efter utdragningen.


Nä nu ska jag snart lyfta mig.
Hoppas er onsdag har varit toppen!
Kram

Spår från tidigare besökare..
M

Skönt gumman att du blev av med din dumma tand:(. Sj sitter jag nu på jobb och har ont....fast börjar kännas bättre. Ska nog fixa sig till slut. Hoppas du får en bra dag. LOVE

2009-02-26 @ 07:40:34

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0