I´m Confused Like Always

Haha, trots min negativism innan så sitter jag här nu.. Helt klistrad framför TV:n, sååå spänd inför att se vad de har kommit på detta året ; vilka låtar kommer man gilla, vilka kommer man hata, vilka kläder kommer de ha, vem kommer sticka ut speciellt och vara lite knäppa, vad för upptåg kommer ske under programmet.. Ja ni ser ju, där finns massor med spännande saker som händer när det är melodifestival =) Jag känner till och med att det pirrar lite i magen... Tror nog att jag har ändrat mig, det är trots allt ganska kul med melodifestivalen, det är lite speciellt ju... Nu ska jag vända blicken mot TV:n igen!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0