I´m Working Like A Maniac

Godkväll =)

NU har jag precis ätit lite kvällsmat. Det blev potatisgratäng som blev över i lördags, smakade toppengott och var lagom lätt att fixa till. Nu kollar jag på TV, ser programmet på TV4. Tror det heter "Familjen Annorlunda", det handlar iaf om familjer med många barn. Ganska så intressant iaf =)

Annars har dagen mest gått ut på jobb och plugg. Först var det jobb från 8 till 17. Var en rolig dag, barnen är så underbara. Vi hann med två rundor ute idag i det fina vädret, helt underbart härligt att vara ute =) Efter jobbet så åkte jag direkt hem och satte mig och pluggade. Tur att både Lucas och Sizou är så snälla och vilar när jag pluggar, det är aldrig några problem med dem och det känns väldigt skönt =) Nu är arbetet sammansatt, fast lite småsaker finns kvar att fixa. Ida fixade jag lite mer referenser från litteratur, skrev in dem i litteraturavsnittet samt diskussionen. Sedan skrev jag en ny inkedning för den gama passade inte in på det som arbetet handlade om. Arbetet sammanställdes, rättades och en innehållsförteckning fixades. Jag gjorde också klart litteraturlistan, så nu är allt fixat. Ska bli skönt när arbetet är färdigt så att man kan lägga det bakom sig =)


Nä nu ska jag fortsätta att titta på TV
Hoppas ni haft en bra måndag och får en mysig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0