Idag är ingen vanlig dag...

För idag är Cattis födelsedag =)

Jippi, idag fyller jag år. 24 stora år till och med, man börjar ju bli gammal =P Nä men det är skoj att fylla år även om det inte ska firas så speciellt mycket. Det är ändå en lite speciell dag, min dag trots allt =) Jag ska iaf njuta av hela dagen, för visst får man en pirrande känsla i kroppen när man har födelsedag =)



 

Nu ska jag äta frukost, sedan ska jag göra vid mig och fara till jobb =)
Vi hörs senare!
Kram


Spår från tidigare besökare..
M

Sorry att jag glömde Gratta dej här på din sida....Lissen i ögat blir jag:(

2009-02-17 @ 11:23:41

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0