Irene Huss

Ikväll har vi sett den tredje Irene Huss filmen. Tror filmen hette Nattrond eller något sådant, den var ganska bra iaf. De har visat alla filmerna i serien på Canal+ nyligen så då passade vi på att spela in dem. Den senaste veckan har vi hunnit se de tre första, så nu är där tre kvar att se..

Kvällen har för övrigt varit lugn. Det blev inget Grey´s Anatomy för mig innan, för jag fixade istället lite med examensarbetet. D var duktig och lagade supergod mat till oss under tiden. Ikväll blev det fjärilskotletter, sourcream & onion potatisklyftor, stekta champinjoner och champinjonsås. Det smakade helt underbart, älsklingen är fantastiskt duktig på att laga mat =)

Nu är det dock dax för sängen. En ny arbetsvecka imorgon så det gäller att man får ordentligt med sömn inatt!


Dröm sött inatt!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0