It´s Friday Baby =)

Hej =D

Äntligen är fredagen kommit vilket betyder att det är HELG nu =) Ska bli toppenskönt och underbart med helg, det behöver jag. Har längtat massor efter helgen faktiskt.. Även om jag trivs toppenbra på jobbet så är det skönt med helg och ledighet. Idag hade jag öppning på jobbet vilket innebar tidig hemgång. Slutade redan ett och sedan var jag och handlade innan jag åkte hem. Väl hemma så ville inte telefonen sluta att ringa. Daniels pappa och mamma ringde båda samtidigt, så han pratade med sin pappa och jag med hans mamma. Sedan ringde även något mysko nummer men det orkade jag inte svara på...

I helgen ska vi inte göra något speciellt alls. Blir en lugn helg med god mat, massor med mys och förhoppningsvis några bra filmer =) Känns skönt med en helt oplanerad helg, vi får se vad som händer och sker =) Nu blir det iaf lite vila framför TV:n, ska se ett avsnitt Gilmore Girls!


Ha en toppenbra eftermiddag!
See ya´ later!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0