It´s friday today =)

Hello!

Underbart med fredag idag, lika skönt varje vecka när denna dagen kommer =) Arbetsdagen har varit bra, hade en bra tid mellan 6-13. Även om det inte är den kortaste fredagen så är den bäst, för det känns kortare när man får gå hem redan ett... Hela veckan känns kortare än då man slutar fem, och det stämmer ju...den blir ju hela fyra timmar kortare =P

Efter jobbet idag var vi ute på lite möbelspaning. Först Ekeby, där vi ändrade oss angående soffa. Tittade på en häromdagen, och då tyckte vi att den kändes fin och bra. Idag hittade vi dock en del fel på den, bland annat var den lite för hård. Den var även rätt låg i ryggen och det verkade inte finnas några nackkuddar. Det sämsta var dock att vårt nuvarande soffbord, som vi köpte då vi flyttade till denna lägenheten sommaren 2007, inte skulle få plats vid soffan eftersom det var en hörnsoffa med divan på andra sidan. Nu tittade vi istället på soffor med endast divan och hittade en som kändes perfekt. Då vi räcknade efter fanns där också trots allt ganska gott om plats,.. Först trodde vi att man enbart kunde få plats 3, kanske fyra. Men efter lite testande så insåg vi att man lätt kunde sitta fem där och fika, och det räcker gott och väl för en soffa anser jag. Så nu blir det nog den...

Efteråt var vi dock inom två andra möbelaffärer för att titta vad som fanns där. I Hyllinge fanns inget skoj alls, så efter det tittade vi även lite i Åstorp. Där fanns ingen bra soffa men en fin matgrupp, så vi får fundera på detta och göra en liten beräkning... Vi får se hur vi gör, behöver ju inte bestämma oss idag iaf =)

Nu har vi nyligen kommit hem och ska fika lite. D kollar skidorna som han spelade in tidigare idag, och jag surfar lite på internet. Ska nog se klart Gilmore Girls-avsnittet jag började på imorse innan jag sedan ska hämta fikan. Hoppas ni har haft en skön fredag!


Trevlig helg!     
Ha en mysig kväll!
Kram           

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0