It´s The Final Countdown

ÄNTLIGEN börjar det kännas som att det släpper. Har suttit en stund nu med lite finjusteringar i examensarbetet och nu börjar det likna något. Inledningen har fått en sista ´touch´ och känns nu ganska klar. Littartur, resultat och diskussion har lästs igenom och om jag får säga det själv så känns även de delarna bra. Lite saker har tagits bort och lite har omformulerats men överlag tror jag att arbetet via detta har blivit bättre och mer strukturerat. Jag har via justeringar lyckats banta ner arbetet från drygt 11500 ord, till 9840 ord, och det känner jag mig enormt stolt över. Enligt instruktionerna får jag bara ha max 10000 ord, och jag har fortfarande inte gjort framsida så det ska in mer. Just detta att jag hade för många ord har varit ett stressmoment. Då det rör sig om så många ord så innebär det att man måste ta väck stora delar av stycken och liknande, och det är alltid lite svårt att göra. Dock lyckades jag med en del omformuleringar få med vissa saker ändå, fast på andra ställen. Nöjd är jag iaf =)

Nu känner jag att jag vill njuta ett tag av att det är lördag! Veckan har varit lång och full med arbete. Den har också varit tom på umgänge med mannen, eftersom han har haft kvällsvecka. Därför ska jag krypa över till den andra soffan nu där han ligger och surfar och sen ska jag njuta av hans närhet under resten av dagen. Det sista på arbetet (framsida och sammanfattning) får jag ta imorgon, för nu är det LÖRDAG och alltså HELG!


Hoppas ni har en skön lördag!
Ta hand om varandra & ta vara på dagen!
Kram ♥

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0