Jag, velig? Nädå aldrig...

Nu ska jag se ett avsnitt Gilmore Girls tänkte jag =) Jag köpte hela samlingsboxen med alla sju säsongerna igår så jag har några avsnitt att se... Eller jag kanske ska kolla en film istället? Alltid ett svårt val, det finns så mycket som jag vill se. Många filmer och TV-program vill inte D se och då sparar jag dem till min vecka med ensamma kvällar, men jag blir alltid velig över vad jag ska se för att jag har så mycket bra på lager =)


Tror jag gör såhär:
Ser först en film, kanske Serving Sara som jag spelade in i lördags eller Kärlek på menyn som jag spelade in på Canal+ för längesedan
Efter filmen så ser jag ett avsnitt Gilmore Girls när jag går och lägger mig och ska sova

På detta viset så dår jag det bästa av två världar =) Kan man inte bestämma sig så får man försöka att både ha kakan och äta den =P

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0