Kulturvecka

Godmorgon!

Måndag idag, vecka nio. Tiden går fort, tycker det var nyår precis och redanhar vi hunnit med åtta veckor. DEnna veckan ska vi ha kulturvecka på jobbet, vet inte om det är något speciellt så det kanske är kulturvecka i hela landet, eller om det bara är vi =P Vi ska iaf rita flaggor från de länder som barnen kommer från, samt skriva hel och hejdå på deras olika språk. När man börjar titta på barnens nationaliteter så upptäcker man plötligt hur många olika språk där finns representerade, ganska skoj =)

Nu ska jag äta frukost!
Ha en toppendag!
Kram


Denna tavla från Isa Form var riktigt fin. Skulle kanske haft en sådan på jobbet, så alla barn hade kunnat känna igen sig!
Bild lånad från Isa Form

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0