Längtan

Åhh, jag satt precis och kollade igenom lite foton som finns på datorn. Kollade bland annat på några foton från bröllopet, samt bilderna från USA. Varje gång jag ser bilderna så får jag ett sådant sug i magen, det var såååå underbart när vi var iväg. Det går inte att beskriva den känslan som jag känner inför USA, det är helt sjukt. Massor med fjärilar i hela kroppen och speciellt i magen då jag tänker på den underbara resan. Det var verkligen mitt livs resa hittills, finns inget som slår den. Hoppas att vi snart kan åka iväg igen, det hade varit helt lovely! Tänkte skriva ihop ett inlägg snart om USA-resan samt bjuda på massor med bilder därifrån. Kanske fixar det redan senare idag, vi får se, men nu ska jag iaf kolla på ett avsnitt Gilmore Girls!


Jag & älsklingen i USA

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0