London 2008 - Day 5

Den femte dagen i London tillbringade vi mest med att shoppa. Tyvärr hade vi glömt att kolla kamerans batteri så plötsligt upptäckte jag att det var på väg att ta slut. Därför finns det tyvärr inte så mycket foton från denna dagen, men de få där finns ska jag lägga upp =)

Först var vi på Harrods, där vi bland annat tittade på minnesmärket för psinsessan Diana. Jättefint minnesmärke tycker jag...


På Harrods passade jag också på att titta lite på alla fina Harrods-nallar. Den bredvid mig var inte liten precis =)

Underbar julbelysning på Oxford Street. Jag tycker detta kortet blev häftigt eftersom man ser den röda, typiska Londonbussen komma körande in i bild =)

Till middag blev det bakad potatis på en mysig pub. Efteråt passade vi på att ta en öl också på denna puben..


...och såhär ser den ut från utsidan. Detta var samma pub som vi drack öl på efter fotbollen på lördagen


Häftiga "spindelnät" av lampor på Regent Street

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0