Long time no seen

Godkväll =)

Ojdå, det har varit riktigt dåligt uppdaterat här känner jag.. Dock har det varit full fart hela tiden så det är därför. Dessutom har bloggen krånglat så jag har inte kommit in vid ett flertal tillfällen, så då är det svårt att skriva =P

Igår hade jag alltså stängning på jobbet. Slutade 18.30, men smet lite tidigare. Snabbt hem och fixa med examensarbetet, så det blev färdigt. Lite kvällsmat och sedan slocknade jag på soffan. Även D somnade på soffan, så där sov vi gott. Vid 12 vaknade dock Daniel och väckte mig så vi kom i säng.. Dock kunde jag inte sova, utan vred och vände mig läääänge...

Idag har varit en soft dag på jobbet. Vi hade lite utedag vilket var trevligt. Dock var det väldigt kallt idag. Isande blåst så jag var kall in i benmärgen... Slutade jobb vid tre, och då var jag en snabbis på Väla och fixade en alla hjärtans dag present till älsklingen. Hoppas bara han blir glad, jag är lite orolig. Tog en chansning dock och gillar han det e det bra, annars får vi byta...

Efter jag kom hem har jag vilat i soffan. Kollat TV, spelat dator och liknande. Nu ska jag sova för jag är sååååå trött. Blir en lång dag imorgon, så det är dax att sova nu... Imorron är det min dag, ska bli mysigt =)


Godnatt & Sov sött!
Kram               

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0