Morgonstund

Godmorgon!

Nu sitter jag invirad i en filt i soffan och kollar på ett avsnitt Gilmore Girls. Skönt att ha lite sovmorgon, dock lite tråkigt att man ska jobba stängning på jobbet, gillar jag inte. När jag kommer hem måste jag dessutom fixa det sista med arbetet eftersom det ska in imorgon, så det blir en full dag. Ska trots detta försöka slänga in ett inlägg ikväll, så ni får spana in då...

Mysigt väder idag iaf. Ha kommit massor med snö inatt så det är helt vitt utomhus. Får dock se om jag uppskattar det liika mycket när jag ska köra till jobbet sen =P

 
Ha en toppendag!
Kram


 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0