Puss morgon ♥

Imorse vaknade jag av att Lucas låg och pussade mig i hela ansiktet och på händerna. Dock ville jag inte vakna, men efter att han hade pussat mig i någon timme så gav jag med mig. Därför startade vi dagen med en lång promenad bara han och jag. Ipoden i öronen, och ♥ vackraste vovven ♥ vid min sida gjorde promenaden helt underbar trots det lite gråa och tråkiga vädret. När vi kom in gav vi Sizou lite frukost och sedan slängde jag in bullar till frukosten i ugnen. D ligger fortfarande och latar sig (man kan undra vem som haft sovmorgon hela veckan och vem som varit uppe tidigt alla morgnar), så han får faktiskt inget kaffe till frukost för jag orkade inte sätta på. Om han pallrar sig upp så finns där bulle till honom, men det får han  nöja sig med...


Oj nu glömde jag nästan bullarna som borde vara klara nu. Have to run! Vi hörs senare!

♥♥♥


♥ My Lovely Sweetheart ♥

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0