♥ Saknaden är stor... ♥

Jag saknar min  söta underbara vovve så enormt mycket. Dock har han det toppen, det är det viktigaste. Eftersom pappa har varit ledig måndag och tisdag så har han haft Lucas sedan i söndags kväll och ska ha honom till imorgon. Även om det är för Lucas bästa så saknar jag honom enormt mycket, min gosiga valp ♥ Jag saknar hans pussar och närhet särskilt mycket...



Dock har jag världens bästa tös bredvid mig. Sizou ligger som en prinsessa på en kudde här bredvid mig i soffan. Hon är så mysig min lilla sötnos, världens goaste tjej ♥


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0