Saturday Night

"Saturday Night, My Heart Was Running Into Love At First Sight...
You Turned Me Round You Made Me Weaker, Oh What A Saturday Night"




Godafton!

Dagen har varit helt underbar, en perfekt lördag enligt mig. Daniel har passat på att titta på masor av fotboll på TV:n, tror han kollade på Liverpool innan och sedan vet jag inte vad han mer tittade på =P Jag har hunnit se en hel del avsnitt av Gilmore Girls. Fantastisk serie, tycker den är så underbart mysig.. Allt känns så lätt och underbart när man tittar på den och deras liv =)

Nu ikväll har jag passat på att shoppa lite. Kan man inte åka ut för att shoppa så får man passa på att göra lite internetshopping. Jag är inte mycket annars för att handla via nätet, utan gillar att kunna gå ut i affären, vända och vrida på sakerna, känna på kvalitén, fundera och tillslut handla och få komma hem med mina påsar och visa älsklingen vilka fynd jag gjort. Dock hittade jag massor av fina saker på internet. Har tittat på dessa saker länge och kände att nu får jag väl slå till innan det tar slut =)

Det första inköpet blev inte mindre än tre armband från Cocoo Accessories. Har spanat på dessa under flera veckor, men inte riktigt tagit steget ut och beställt dem. Den senaste veckan har jag varit på väg flera gånger, men ett av de armbanden som jag ville ha har varit slut. Därför har jag spanat in där flitigt i förhoppning om att det åter skulle komma in i lager, och till min glädje hade det gjort det idag =) Fina armband som man kan ha till vardags på jobbet blev det, roligt med armband så att man kan piffa upp vardagsoutfiten lite =)


Fina vardagsarmband att ha på jobbet exempelvis. Särskilt läderaembandet nere till höger, med texten " love makes the world go round" är helt underbart. Det var slut först så jag har väntat på att det skulle komma in igen =)
Eget kollage med bilder från Cocoo Accessories hemsida


Jag tog även ut tummen ur hålet där bak och beställde lite saker från H&M. Har spanat på deras saker i det nya Home-sortimentet, men inte förrän idag såg jag till att beställa lite fina saker. Tycker där fanns väldigt fina saker, men tillslut blev det lite nytt till köket samt lite nya kuddar till soffan. Köpte dock två nya kuddar igår med men känns kul att kunna byta lite. Nu ska vi bara fixa den nya fina soffan så kommer det bli så fint här hemma =)


Fina kuddar med stadsmotiv, kommer passa perfekt i vårt vardagsrum. Jag och älsklingen älskar ju storstäder så dessa kuddar var bara ett måste =)

Nya fina kökshanddukar till köket


Lite kuddar och handdukar blev det från H&M
Eget kollage med bilder från H&M:s internetshop

NU ska vi äta middag och kolla på melodifestivalen. Ikväll är det lite tunt utbud tycker jag, men Star Pilots låt är riktigt bra. Annars hoppas jag nog även att Agnes ska gå vidare, den låten tillhör de bästa i startfältet tycker jag iaf!

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0