Singing That Melody

Godkväll alla underbara som tittar in =)

Dagen har varit helt underbar. Inget vettigt har vi gjort egentligen, men det har varit perfekt ändå. D har suttit och tittat massa fotboll på Canal+, tror han är inne på tredje eller fjärde matchen så han är nöjd =) Jag har legat nerbäddad i soffan med täcke och kudde. Datorn har stått framför mig och jag har hunnit se tre avsnitt Grey´s Anatomy. Söten dukade även in en öl till mig som har flytit ner i strupen =)

Nu är det dock redan kväll och jag borde ta tag i maten. Ikväll startar ju melodifestivalen så maten får väl vara klar till det. Jag hade missat helt att det skulle börja redan. Hörde det på radion i veckan och min första tanke var "Redan? Är det dax nu igen?" Kändes som det var precis det var melodifestoval ju.,.. Jaja det blir nog bra, man får iaf titta och se om där är något bra bidrag. Har lyssnat lite på internet och tyckte Alcazar verkade bäst. Vi får se hur det blir sen live och med lite scenshow, kanske någon annan höjer sig då och blir bättre. Nu ska jag dock bege mig till köket!


Have a great evening!
XOXO

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0