Sunday Morning

Vi har precis varit ute på en runda med Lucas. Väldigt mysigt när hela familjen kan gå ut tillsammans, inte ofta det sker. Vi passade på att kasta lite boll med vovven, det gillar han så mycket =) Nu är vi inne igen och ska äta lite frukost! Efter det blir det lite TV och film, blir till att ta det lugnt idag..  Jag ska även fixa det sista på arbetet men det gör jag i eftermiddag. Vi ska även tvätta idag men även det är i eftermiddag, 17-22, så det behöver jag inte tänka på nu =)


 

Hoppas ni sovit gott inatt!
Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0