The End Is Near

Ojdå vad tiden går fort när man har roligt. Eller så roligt har jag inte egentligen men snabbt har tiden gått idag iaf. Har precis suttit ett bra tag och försökt få ordning på mitt arbete. Nu ser det väl lite bättre ut, ska iaf ta en paus nu och så får jag titta på det sen igen för att se hur det känns då. Det som är helt färdigt på arbetet nu är:

♥ Syfte med frågeställningar
♥ Metod
♥ Litteraturavsnitt
♥ Resultat (ska bara kollas igenom en sista gång)
♥ Diskussion
♥ Litteraturlista (ska bara fylla i rätt uppgifter för en sista bok)

Känns skönt att nästan allt är färdigt. Inledningen ska kollas över igen, ska se om den stämmer med arbetet eller om den måste fixas lite. Sedan ska bara en innehållsförteckning fixas och arbetet sättas ihop, jag börjar se slutet nu =)

Nu känner jag dock att jag har varit väldigt duktig för stunden och att jag därför förtjänar en paus. Det blir nog lite fika och en film med älsklingen. Han har kollat fotboll på TV:n medan jag pluggat, men nu hör jag att han snarkar så jag får väl testa att väcka honom för att se om han vill ha fika och film eller om jag ska titta på något själv. Hoppas ni har en skön och lugn söndag =)

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0