Time Just Floating By

Godafton!

Nu är det redan söndag kväll, och jag ställer mig samma fråga som alltid på en söndag; "Vart tar tiden vägen? Vart har denna veckan och helgen tagit vägen". Känns som att man inte hinner något nuförtiden, tiden bara rusar iväg.

Idag har jag iaf haft en lugn söndag. Har kollat två filmer medan D har kollat fotboll. Sedan har jag även fixat lite till med arbetet, så nu är det nästan helt klart. Framsidan är fixad, liksom sammanfattning. Hela arbetet har satts ihop i en ny version, rubriker och annat har fixats så allt har samma stil och liknande. Nu tror jag att det ska vara så bra det kan bli, skönt för då kan man snart slippa det kanske =)

Nu ska jag gå och pussa på min man och sedan blir det matlagning. Ikväll blir det varsin hemlagad hamburgare, ska bli riktigt gott! Trevlig kväll! 

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0