Vi har skaffat städhjälp

Förra veckan när jag var på väg hem från jobbet så fick jag ett underbart fint sms av mina älsklingspojkar =) Egentligen var det ett MMS från Lucas, där han ville visa upp hur duktig han är. Han hade hjälpt Daniel att städa här hemma, och hade därför agt sina leksaker i fönsterkarmen. Eller det var kanske inte städhjälp, han kanske ville hjälpa till att inreda här hemma och tyckte att det skulle vara fint med två lejon och en "snoddas" i fönstret. Söt är han iaf min tok-vovve =)



Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0