A BIG Moment

Häromdagen fick jag min första lön från nya jobbet. Min första lön på mitt första heltidsjobb, min första lön som förskolepedagog, första jobbet som det jag är utbildad till =D Var och löste in utbetalningsavin idag, kände mig så stolt där jag gick med MIN lön =) Kanske känns som en fjuttig sak för andra men det kändes verkligen som ett stort ögonblick för mig. Det är detta jag har slitet för i 4,5 år och äntligen är jag färdigutbildad och får jobba som det jag vill göra =) Just nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv, får man vara det?

Jag måste försöka komma ihåg denna känslan länge, känslan av att jag faktiskt har uträttat något och den sköna känslan i att äntligen få det man kämpat för. Jag ska vårda minnet av denna tiden noga, spara det i en ask för framtiden.. En dag när livet känns tyngre så ska jag plocka fram detta minnet och glädjas åt den underbara känslan som känns i kroppen nu!

En sista sak; This is AMAZING and for me it´s pretty BIG, IT FEELS sooooo GREAT!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0