A Morning Quicky

Godmorgon!

Tittar in här lite snabbt för att säga godmorgon. Är aldeles strax på väg till skolan för föreläsningar hela dagen. Känner mig sådär motiverad, förstår inte alls varför de har lagt det den sista veckan... Föreläsningarna låter dock intressanta på rubrikerna så jag hoppas få något vettigt med mig därifrån. Ska också passa på att låna lite böcker när jag ändå är på skolan, behöver lite mer läsning till arbetet.

Nä nu ska jag rusa in i badrummet för snabb uppfräschning innan bussen tar mig ner på stan! Hoppas ni får en fin torsdag. Änsålänge är det så mörkt ute så att man inte har en aning hur vädret kommer bli men jag hoppas på en fin dag =) Ha det toppen alla underbara läsare! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0