A New Start

Godmorgon!

En ny vecka har börjat, vecka tre? (tror jag) 2009. Jag har varit uppe sedan en timme, tyckte det var lika bra att gå upp i tid. Nu sitter jag här helt färdig med 40 minuter till godo tills jag måste iväg. Börjar åtta idag, till fem så det är en lång dag men känns skönt så hinner man förhoppningsvis träffa många barn och föräldrar. Efter jobbet lär det nog bara hem och ta det lugnt, kanske plugga lite men annars mest softa och vara med mina älsklingar.


Hoppas ni får en toppenstart på denna veckan.
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0