Äntligen lite vila

Puh, denna dagen har varit lång och utmattande. Skola mellan 9-16, så jag lämnade hemmet strax innan kvart i åtta imorse. På förmiddagen, mellan 9-12, hade vi en föreläsning som handlade om matematik och särskilda utbidlningsbehov. Föreläsaren var dålig och verkade själv tycka att det var enormt tråkigt det hon föreläste om, så självklart tyckte vi också det. Jag satt och småviskade med Jonna och spelade på mobil den sista timmen av föreläsningen för att hålla mig vaken =P

Föreläsningen på eftermiddagen var lite intressantare. Då hade vi föreläsning mellan 13-16 och den handlade om åtgärdsprogram bland annat. Dock drog hon ut på det väldigt länge, så i slutet var man ganska så mör och orkade inte riktigt lyssna mer. Efter föreläsningarna kastade jag mig till tåget som skulle ta mig hem till Helsingborg. Passade på att läsa lite på tåget, kom dock underfund med att de två böcker jag lånade idag inte var intressanta alls. Inget vettigt till arbetet hittade jag heller i dem så imorgon får de åka tillbaka till biblioteket i Malmö.

Hemma var jag vid halv sex, då jag gick en promenad med sötaste Lucas. Sedan har jag suttit i sängen och pluggat massor, medan L har sovit vid mina fötter. Mysigt ha älsklingen nära, då känns det tryggt =) Nu är jag svinhungrig och måste fixa kvällsmat. Varit hungrig sedan jag kom hem, men kände att om jag går från plugget för att laga mat och äta så är risken att jag fastnar framför TV:n och det inte blir mer plugg idag. Nu får det dock vara nog med plugg för idag så nu blir det middag, TV eller film och massa mys i soffan med tända ljus. Vi saknar husse massor här hemma idag, vill att han ska vara med och mysa. Dock får vi försöka mysa till det på egen hand och längta till imorgon då det kan bli massor med mys. Helgen är helt fri också så då blir det mys och gosiga kvällar med film och god mat hoppas jag =)


Ha en lugn och mysig kväll!
Kramar från mig och L

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0