Bad Reviews


♥♥♥

Satt precis och kollade runt på internet och upptäckte att både Aftonbladet och Expressen hade recension av Oasis konsert. Dock var detta från konserten i Göteborg igår, men hur mycket kan det egentligen skilja mellan två spelningar två dagar i rad? Oavsett vilket så blev de totalsågade och i båda tidningarna fick de riktigt dåliga recensioner. Jag tyckte dock att konserten i Köpenhamn var riktigt bra, så det är väl det viktigaste =P Hittade iaf lite roliga filmklipp från konserterna så lägger in ett av dem här =)



Från: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article3927473.ab

♥♥♥

Det finns även ett klipp på en bra låt på Expressens hemsida: http://www.expressen.tv/noje/1.1444335/oasis---the-shock-of-the-lightning

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0