♥ Den Underbaraste ♥

Jag har gjort två vinterkollage med bilder på min älskade Lucas. Bilderna är tagna i typ november förra året (2008) under en helg när det var massor med snö ute. Jag älskar dessa bilder på honom och tycker att kollagen blev väldigt fina.


♥ Matte och husse älskar dig mest Lucas! ♥
♥ Du är världens underbaraste och du och Sizou är det bästa som hänt oss ♥




Spår från tidigare besökare..
Dan

Fantastiska bilder!

2009-01-21 @ 00:34:14
m

Tack för att du lämnar ett spår...

2009-01-23 @ 08:52:07
M

min söta vovve:)älskar dej o din matte.Puss på er båda.Mam/Mormor

2009-01-23 @ 08:53:28

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0